Ambassadeurs Dimitri Vegas & Like Mike in CNN-documentaire

In tijden van onzekerheid spelen inspirerende mensen een nog belangrijkere rol bij het in stand houden van de samenleving. BMW Group en CNN International Commercial (CNNIC) hebben daarom de handen ineengeslagen om de verhalen van enkele van de meest opmerkelijke artiesten,  kunstenaars en leiders van onze tijd in beeld te brengen door middel van twee unieke series bestaande uit in totaal elf korte films waarin naar “The Art of Leadership” wordt gezocht.

Door zich te richten op de persoonlijke verhalen die uitzonderlijke mensen in hun vakgebied inspireerden, zal elke film in de serie de kernwaarden van BMW’s leiderschap belichamen: verantwoordelijkheid, innerlijke kracht en onafhankelijkheid.

Vandaag heeft CNN het startschot gegeven voor de lancering van de eerste merkfilm van CNNIC’s bekroonde in-house studio Create. Deze film toont een van de meest succesvolle DJ-duo’s en elektronische muziekproducenten ter wereld, de Belgen Dimitri Vegas & Like Mike. Tegen de achtergrond van een van hun concerten in Noorwegen kijken de Belgische broers en jarenlange ambassadeurs van BMW Group Belux terug op hoe ze leider werden in hun vakgebied en laten ze hun licht schijnen op hun passie en de relatie met hun publiek. Deze en de andere opkomende merkfilms van Create worden opgenomen en gemonteerd voor wereldwijde distributie op een mix van CNN International’s platformen op TV, digitaal en social, en zullen ook te zien zijn op de centrale merkwebsite van BMW.

Later dit jaar zal Great Big Story, het wereldwijde mediabedrijf van CNN dat zich bezighoudt met storytelling via video-content, een gesponsorde redactionele serie lanceren met vijf micro-documentaires die de nadruk leggen op inspirerende vrouwen en mannen die een grote impact hebben door hun maatschappelijke voorbeeldrol. Elke film loopt over de platforms en sociale accounts van Great Big Story, terwijl de distributie wordt verbeterd met behulp van WarnerMedia’s Launchpad-technologie om een gedefinieerd publiek te bereiken via sociale media.

“BMW heeft een lange en gevarieerde geschiedenis van projecten die platforms en podia bieden voor creatieve geesten en nieuwe gewaagde stemmen – of het nu gaat om design, kunst, sport of techniek. Wij zien het als een van onze missies – en hebben dat altijd gedaan – om transformatie mogelijk te maken en te koesteren. Deze verhalen zijn het resultaat van een perfecte match tussen twee entiteiten die dezelfde waarden en doelen delen. Het verheugt ons ten zeerste dat CNN en BMW samenwerken om deze unieke stukken over uitzonderlijke mensen te creëren, die het leiderschap heroverwegen en herdefiniëren. Omdat we altijd streven naar uitmuntendheid, zijn we ervan overtuigd dat dit partnerschap een mijlpaal is voor ons beiden”, aldus Jens Thiemer, Senior Vice President Customer en Brand BMW.

“Alle beste partnerschappen zijn gebaseerd op gemeenschappelijke waarden, en ik ben blij dat dit het geval is met dit spannende nieuwe project met BMW,” zei Cathy Ibal, Senior Vice President, EMEA, CNN International Commercial. “Als leiders op onze respectievelijke gebieden eren en waarderen we de talenten en karakters die in de films worden geportretteerd terwijl ze onze maatschappij ten goede veranderen. Krachtige, emotionele verhalen van Create en Great Big Story zullen een prominente plaats innemen als we deze films op een slimme manier over alle platforms verspreiden om een echt wereldwijd publiek te bereiken dat leiderschap en de verhalen erachter op prijs stelt”.

Facebook:

https://www.facebook.com/greatbigstory/videos/531948957462067/

Twitter:

Instagram:

https://www.instagram.com/p/B-N1dabhs01/