DS 4: UPGRADE NAAR FRANSE KLASSE

  • “Heaven, I’m in heaven”, met een paar noten geleend van Cheek to Cheek terwijl hij zich voortbeweegt op een tapijt gemaakt van wolken, promoot DS 4 de kwaliteit van Franse reizen in een verbluffende nieuwe film, het belangrijkste element van een campagne die dit najaar is gelanceerd.
  • Als leider in de Franse markt voor compacte premiumauto’s in 2023 keert de DS 4 terug naar Parijs en de Eiffeltoren, spelend met poëzie en comfort.
  • De campagne “Updgrade to French Class” begon op 15 oktober.

 

“Parijs op zijn kop”. Wanneer de grond de lucht wordt en de lucht de grond, rijdt DS 4 op een wolkentapijt en hangt in het midden van een tot nu toe ongezien Parijs… In deze omgekeerde wereld, met zijn dromerige omgeving bestaande uit heteluchtballonnen, vuurwerk en iconische monumenten waar u Parijs vanuit de lucht kunt verkennen, toont de DS 4 zijn ongelooflijke comfort en gedurfde ontwerp. Daarom benadrukt hij zijn onderscheidende kwaliteiten: het comfort van zijn cameragestuurde ophanging, zijn geluidsisolatie, de verfijning van zijn materialen en de geavanceerde technologieën in de auto, zoals nachtzicht.

De noten van Cheek to Cheek begeleiden deze ingenieuze bezemsteel. Gecomponeerd in 1935 door Irving Berlin, werd het nummer voor het eerst uitgevoerd door Fred Astaire, een danser op de top van zijn spel, en Ginger Rogers in Top Hat, voordat het wereldwijd werd gepopulariseerd door Louis Armstrong / Ella Fitzgerald. Het arrangement voor DS 4 is van Flavio Ibba en Paolo Fedreghini, met als doel deze zoete melodie te combineren met de wereld van de stilte.

“Met ‘Travel French class’ toont DS Automobiles zijn expertise op het gebied van comfort en verfijning, die onderscheidende kenmerken zijn van de DS 4. Deze poëtische nieuwe film, waarin DS 4 ’s nachts Parijs doorkruist, illustreert deze onderscheidende kwaliteiten. Een kans om op te staan om nieuwe perspectieven te ontdekken in het definiëren van comfort.”
Olivier François, CEO van DS Automobiles

Reizen blijft het hoofdthema van DS 4. “Upgrade to French class” is de tweede reclamefilm gewijd aan de compacte hatchback van DS Automobiles, na de campagne “When technology dreams of travel” die in 2021 werd gelanceerd.

“Upgrade to French class” introduceert ook de nieuwe signatuur van het merk. Na “Spirit of Avant-Garde”, dat al sinds 2014 bestaat, vergezelt nu “Travelling is an Art” het logo van DS Automobiles. Deze nieuwe signatuur presenteert reizen als een manier van leven en een vorm van artistieke expressie. Het onthult reizen in zijn meest creatieve, fantasierijke en nieuwsgierige vorm, het wil ook cultureel en inspirerend zijn.

Geprezen door de pers en bekroond met tal van onderscheidingen, waaronder de prijs voor de mooiste auto van het jaar op het International Automobile Festival 2022, is DS 4 de best verkochte premium compacte hatchback van Frankrijk in 2023.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Please reload

Please Wait