“Succesverhalen versterken elkaar”

Met de afgelopen maand mei sluit BMW Group Belux een historische periode af van 5 maanden ononderbroken marktleiderschap in België. Deze mijlpaal valt samen met de aftrap van de BMW-sponsorcampagne van de Rode Duivels. ‘Succesverhalen moeten elkaar versterken’, stelt CEO Eddy Haesendonck van BMW Group Belux.

//

Dat het merk BMW gedurende een zo lange periode de marktleider is, is ongezien in België en zelfs in de rest van de wereld. Een dynamisch en emissiearm BMW gamma en de aanhoudende inspanningen van BMW Group Belux om in uitdagende tijden zijn beste beentje voor te zetten, worden beloond door de Belgische autokopers.

‘De moeilijke omstandigheden hebben ons uitgedaagd, en we hebben die uitdaging aangegrepen’, verklaart CEO Eddy Haesendonck het Belgische succesverhaal. ‘Dankzij doorgedreven digitalisering en een klantgerichte aanpak hebben we onze positie versterkt in alles behalve eenvoudige omstandigheden. Ik maak graag de vergelijking met de topsport, waar het verschil gemaakt wordt met het vermogen om door te zetten wanneer het moeilijk wordt.’

Niet toevallig lanceert BMW juist vandaag zijn campagne voor een ander historisch verhaal van ambitie en doorzettingsvermogen: dat van de Rode Duivels. Met onder meer een unieke tv-spot, een rood jasje voor alle dealerbedrijven en een sterke aanwezigheid op sociale media zit BMW meer dan ooit mee op de eerste rij.

‘Al sinds 2012 bouwt BMW als trouwe partner mee aan de successen van de Rode Duivels. We hebben sindsdien samen een mooi groeiverhaal geschreven waarin we het legendarische rijplezier van BMW koppelen aan de dynamiek en het enthousiasme van de Rode Duivels’, stelt Ewoud Van der Heyden, Marketing Director van BMW Belux. Om alles nog meer tastbaar te maken, is de wagen uit de tv-spot – een rode BMW M4 – ook te zien op Brussels Airport als warm welkom voor de Rode Duivels en hun supporters.

‘Ik sluit me aan bij wat Bondscoach en BMW-ambassadeur Roberto Martinez ons leert in de campagne van de Rode Duivels: Dream Bigger!’, besluit Eddy Haesendonck. ‘Succesverhalen moeten elkaar versterken om samen topresultaten neer te zetten.’

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *